Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. június 13., péntek

Summertime & Books - Top 20 könyv a nyárra (ZOEY)


Top 5
  1. Moira Young: Vérvörös út
  2. Rachel Hawkins: Hex Hall
  3. Kiera Cass: Az Igazi
  4. Maros Edit: A hűvösvölgyi suli #4
  5. Veronica Rossi: Végtelen ég alatt
  6. Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek (S&B)
  7. Lauren DeStefano: Hervadás
  8. Jandy Nelson: Az ég a földig ér
  9. J. L. Armentrout: Ónix
  10. J. L. Armentrout: Obszidián
  11. Tamara Ireland Stone: Elválaszt az idő
  12. Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra - Kamu pasi a fagyöngy alatt
  13. Stephanie Perkins: Anna és a francia csók
  14. Tahereh Mafi: Ne érints
  15. Tavi Kata: Nyitótánc
  16. Suzanne Collins: Futótűz
  17. Leiner Laura: Bábel
  18. Jamie McGuire: Gyönyörű esküvő
  19. Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
  20. Sarah J. Maas: Üvegtrón (S&B)
Gratulálni szeretnék minden olyan szerzőnek és fordítónak, akinek sikerült felkerülnie, igencsak válogatós és csak jó könyveket gyűjtő személyem Top 20-as listájára!

Halkan még megjegyezném, hogy a Top 5 inkább Top 1, mert alig bírtam dönteni, ezeknek a sorozatoknak ott a helyük a polcodon!
Ma újraolvastam a Vérvörös út-at, pont azért, hogy megbizonyosodjak arról, hogy jó-e ez így, és egyértelmű, hogy jó, ezt a könyvet egyik listán szereplő sem múlhatja felül. ♥ A Vérvörös út megérdemelte az első helyet. (Habár nehéz volt eldönteni, hogy ez, vagy a Hex Hall legyen az első, ezért is tekintem én a Top 5-öt inkább Top 1-nek, mert mindegyik megérdemli az első helyet.)

Nemsokára érkeznek a kritikák azokról a könyvekről, amik részt vettem a játékunkban, és bekerültem, illetve nem kerültek be a Top 20-as listába (a nevük mellett megtalálod az S&B emblémát!).
Valamint, a nyár folyamán az itt felsorolt, kritikátlan, de a játékban nem résztvevő könyvekről is érkeznek a kritikák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése