Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. augusztus 26., kedd

Könyvek csatája - Disztópiák 5.kör

Üdvözlünk mindenkit! Igen, megszületett, hogy melyik az a négy könyv, amelyik versenghet a győzelemért, és melyik az a négy, amelyik esélye adódhat arra, hogy egy másik kategóriában részt vegyen. Ezúttal is két könyv fog összecsapni azért, hogy továbbjusson az utolsó kettőbe, hogy megnyerhesse a csatát... A kérdés már csak az, hogy melyik könyv lesz az. Még mindig nézzétek a frissítéseket a csata oldalán (link a fejléc alatt), és szavazzatok, hogy az nyerjen, amelyik könyv megérdemli. Hát akkor... derüljön ki minden!

Szóval, immár csak négyen vagyunk.
Vagyis vannak.
Susan Ee: Az angyalok bukása
Susane Collins: Az Éhezők Viadala
Kiera Cass: A Párválasztó
ésss...
Stephanie Meyer: A burok
Bizony, Stephanie könyve nyerte meg az utolsó helyet a komoly, véres csatába, méghozzá, eléggé nagy előnnyel.

Moira Young: Vérvörös út    15  25%
Stephanie Meyer: A burok    46  75%
Én inkább pártatlan maradtam az ügyben, tehát nem szóltam semmit, mert az én véleményem szerintem a Vérvörös útnak kellet volna győznie, engem A burok nem fogott meg annyira, de hát... nem így megy ez. Tehát megvan a négy könyvünk, amik közül ki fog kerülni a kategória nyertese.
És most...

Melyik könyv jusson tovább az ötödik körön?

A szavazás kezdete: 2014.08.26. 12:00
A szavazás vége: 2014.08.30. 12:00

~ EZEN a linken szavazhattok! ~

Kellemes szavazást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése