Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. június 14., szombat

Könyvheti beszerzések

Mint Könyvmolyok, bejártuk a Vörösmarty téren megrendezett (de még mindig tartó, - június.16.-ig) Könyvheti standokat, ahol minden kiadót egy-egy stand képviselt.
Na, találjátok ki, hol álltunk meg jó időre?
Természetesen első sorban a Könyvmolyképzőnél, aztán a Ciceróhoz is benéztünk, és az ok, amiért elmentünk a Könyvtündér standnál volt. Maros Edit dedikálás. Ó, és a Gabót ki ne hagyjam! Hisz ott szereztük be a Párválasztó-novellát! *3*
Jajj, Maros Edit olyan aranyos!!! :) És a kisbabája!  Ennivaló gyerkőc! Őt is elhozta, bár amikor odamentünk hozzá dedikáltatni, a férje elvette, és ő vigyázott rá, szóval nem tudtam megcsodálni a picit... De biztosítok minden Hüvösvölgyi Suli rajongót, hogy nagyon-nagyon kedves írónő ujjai nyomán készülnek a kötetek. :") Meg is öleltem őt (Képzeljétek, miután abbahagytam az ölelését, azt mondta, hogy ez most jól esett!  Szegény, biztos hosszú napja lehetett... Hjaj, szívesen elfogadnék egy ilyen kedves anyukát!), és persze, dedikáltattunk, Zoey Könyvmoly társammal.
A szerzeményeim :


- Kiera Cass : Párválasztó történetek - Bónusz fejezetek a sorozathoz!
- Stephanie Perkins : Lola és a szomszéd srác 
- Alex Flinn : Beastly - A szörnyszívű
- Shannon Hale : Austerland - Vakáció Mr.Daryval
- Stephenie Meyer : Bree Tanner rövid második élete 


Plussz kaptunk a könyekhez egy millió könyjelzőt... (Hiszen sose lehet elég belőlük!) meg voltak itt-ott ilyen információs magazinok.


Ilyen elit-team-os zacsiba vagy mibe kaptuk a Könyvmolyképzőnél a könyveket! *o* :3
Minden könymolynak ajánlom, hogy itt vásároljon, ugyanis mindenhol 20-25%-os leárazások vannak... (Két könyvet 4400 forintért vettem meg a 6000 helyett, azért elég nagy a különbség...) 
Aztán a Könyvmolyképzőnél ajándék könyv is járt, azt hiszem, ha vörös pöttyös könyvet vettél. Én a Bree Tanner rövid második életét kaptam ajándékba például. ^^ Meg a Könyvmolyképzőnél még zsákbamacska is volt, 1699 forint/vöröspöttyös könyv, de annyi segítség volt, hogy kivehetted a könyvet, és a hátoldalán volt néhány infó, abból találhattad ki, melyik könyv. Na, a Beastly-t akartam nagyon-nagyon (Hisz S&B könyv + megtetszett), és ki is tapintottam, hogy á, csak ez lehet... Ugye ez? Ugye ez? Ó igen, és az lett! :D Köszönöm szépen Bella, amiért ajánltad! Már látom, hogy nem fogok benne csalódni, pedig még csak beleolvastam! :"3
Hamarosan jönnek róluk is az ajánlók, no meg a többi könyvről is! c:
Ti is mentek könyvhétre? Vagy már zsákmányoltatok? Esetleg még csak nézegetitek, találgatjátok, mi jót vesztek? :"o






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése