Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. április 4., péntek

Jennifer L. Armentrout: Obszidián

Szerző: Jennifer L. Armentrout
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2013
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Oldalszám (a Köszönetnyilvánítás nélkül): 373
Sorozat: Luxen sorozat
A mű eredeti címe: Obsidian
Fülszöveg:
Az újrakezdés szívás. 
Amikor - éppen az utolsó középiskolai évem előtt - Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült. 
Aztán a srác megszólalt. 
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt - akkor valami történt. Valami váratlan. 
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem. 
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam. 
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam...


Mások véleménye:

"Imádtam az Obszidiánt! Készülj fel, hogy le sem teszed majd, úgy fogod falni a sorokat rögtön belezúgsz Daemondbe, és azonnal akarod a második kötetet!"
Deborah Coke bestseller szerző

forrás: refractedlightreviews.com
A fülszöveg kalandokat ígérő, vágyakat szított fel bennem, éreztem, megláttam és vonzott, tudtam, hogy nekem erre a könyvre szükségem van, és amikor elolvastam a számtalan jó kritikát itt-ott, biztos lettem benne, hogy el kell olvasnom.

Aztán, amikor a kezembe fogtam a könyvet, és láttam, hogy a borítón lévő srác szeme csillog, elhallgattam, és tudtam, hogy semmi más nem érdekel, csak ez, még az Örökké határa sem, semmi más, szóval ez mondhatni, afféle "első látásra szerelem" volt.
Daemon (furcsa név, szexi srác, hm... :D), iszonyúan aranyos, egyszerűen, olyan beszólásaik vannak, Katy-vel folyamatosan, megállás nélkül marják egymást, és ettől annyira dinamikus párost alkotnak, hogy majd' felrobbannak. Daemo szexi, vonzó, olykor-olykor aranyos, de mindig földöntúli. Mindig különleges, más, több. És ettől valamiért annyira, de annyira vonzó lett, nem is tudom, Jennifer képes volt elérni, hogy egy fény-lényt is vonzónak tartsunk, mi, nagy Obszidián rajongók.
Katy tökös csaj, és ezt az elejétől kezdve megmutatta, habár Daemon kicsit megváltoztatta, végül is a bunkó, tuskó, faszfejek kin ne hoznának létre egy röpke változást? Annyi szerencse volt, hogy Katy visszatért önmagához, így Daemon szeretheti tovább. Katy kedves, az anyukája is az, és nekem felettébb bejött a Dee-vel kötött barátsága, az örömteli pillanatok, de az összes kínos, negatív és ciki élmény is tetszett, például amikor szóba jött Daemon és az, hogy hogyan néz Katy-re (♥).
OBSZIDIÁN
forrás: hu.wikipédia.org
Sok olyan híresztelés volt, hogy hasonlít a Twilightra, amit én itt és most hivatalosan is... megcáfolok/megcáfolnék. Igen, a vége felé már annyira beleültették a többi könyves bloggerek a gondolatot a fejembe, hogy nem tudtam tőle megszabadulni, hiába akartam, és a vége felé, gyakran vissza-vissza merengve, rá kellett döbbennem, hogy valóban voltak efféle dolgok, de szerintem, amúgy nekem fel sem tűnt volna - de lehet, hogy csak azért nem, mert én nem vagyok akkora Twilight-fan, mint mások, pedig én is szeretem, meg olvastam is (az első kötetet, de itt a második meg a harmadik is :3), csak valahogy én nem a hibát kerestem a könyvben.
Tetszett, hogy Katy könyves blogot vezet, ebben rengeteg lehetőség rejlett, az egyikről még én is hallottam, de ezek csak híresztelések, úgyhogy már magamhoz is vettem a második kötetet, az első két fejezet már meg is volt, és akkor... show time!

Az Obszidián végén található három fejezet Daemon szemszögéből - az első fejezet, a nyolcadik fejezet és a huszonnyolcadik fejezet -, amiket én imádtam, össz-vissz annyi bajom volt vele, hogy Daemon ugyanazokat a szavakat használta a leírásban, mint Katy, de én AZ EGÉSZ KÖNYVET ÚGY IMÁDOM AHOGY VAN! Wáááááááááááááááááááá!

!!!!Bekapcsolódik a Daemon-rajongó mód!!!!:
Annyira cuki, annyira aranyos, annyira szexi, annyira pimasz, annyira szeretem, annyira, annyira, annyira... ♥♥♥
Kikapcs.

Most pedig mutatnék pár részletet, ha eddig nem győztelek volna meg titeket.

// Részlet a könyvből //

- Katy?
- Azt hiszen, nem is akart megcsókolni - böktem ki végül.
- Micsoda? Megbotlott, és ráesett a szádra? Ilyesmi gyakran megtörténik, persze.
Ezen kuncogtam egy sort.
- Nem, csak utána dühösnek tűnt. Dühös volt.
- Miért, elharaptad a nyelvét, vagy mi? - Lesa homlok ráncolva hátrasimította a haját. - Kell, hogy legyen oka, ha utána mérges lett.
[...]
- Nem tudom. Úgy értem, nem beszéltük meg. Szó szerint rögtön utána elrohant, és azóta se csinál mást, csak bökdös a tollával.
- Alighanem azért, mert valami mással szeretne bökdösni - vágta rá Lesa szárazon.

forrás: three-points-of-view.blogspot.com
// Részlet vége //

// Részlet a könyvből //

- Nem utálsz?
Lepillantott saját, még mindig kinyújtott kezére.
- Nem utállak, Kat.
- És ezért nem akartad, hogy Dee barátja legyek? Mert hátha rájövök az igazságra?
- Ezért, és azért, mert ember vagy. Az emberek gyengék. Nem jár velük más, mint baj.
Összeszűkült a szemem.
- Nem vagyunk gyengék. Ráadásul ez a mi bolygónk. Mi lenne, ha mutatnál egy kis tiszteletet, haver?

// Részlet vége //

A főbb szereplők Daemon, Katy, és Daemon húga, Dee, de ott van Katy két ember barátnője, Lisa, és... valami C betűs, hú, gyerekek, nem maradt meg benne az a csaj. Mindeeegy. (A második részben olvastam: Carissa)
Ha ezután sem gondoljátok úgy, hogy nektek kell ez a könyv... én már nem tehetek semmit.

(Apró betűs megjegyzés: csak azért nem veséztem ki a történetet, mert akkor mindent kifecsegtem volna, és az nem lett volna jó, mert ennél a könyvnél jobb, ha nem tudsz semmit, mielőtt a dolog megtörténne - most az egyszer kedveld a meglepetéseket.)

Borító: isteni és eredeti, imádom! :3
Kedvenc karakter: DAEMON!!, Katy, Dee, Adam, Lesa, Carissa
Legutáltabb karakter: Simon, Baruck, és testvérei, Ash, Andrew
Amit imádtam: Daemon mindent, gyerekek, mindent
Amit utáltam: na, ilyen nem volt :D , talán a spoiler fülszöveg, de azzal sem volt nagyobb bajom
Érzéki mérce: szívszaggató, heves csókok, érintések, csak úgy sipongsz és csapkodsz, mint állat
Értékelés: ez a könyv meghatározó élmény volt, megy a kedvencekhez


2 megjegyzés:

  1. Kedves Zoey

    Egyet kell, hogy értsek veled, hiszen ez a könyv fantasztikus úgy ahogy van *-*
    Már az elő pillanattól kezdve beleszerettem..
    Daemon imádni való volt a beszólásaival együtt.
    És bátran mondhatom azt, hogy a kedvenc könyvem lett *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Crystal

      Örülök, hogy te is így gondolod, hiszen ez egy nagyon fantasztikus könyv! *w*

      Törlés