Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. július 18., péntek

Könyvek egy mondatban

Sziasztok!
Ezt a bejegyzést Attila videója ihlette, szóval ezt ezúton is köszönöm neki!
Igen, igen azt ígértük, hogy aktívak leszünk, hát... nem lettünk. Ez javarészt annak köszönhető, hogy nem sokszor voltunk itthon, de annak is hogy inkább olvastunk, mintsem a már elolvasott könyvekről írtunk kritikát, és ezt nem sajnáljuk, na jó, de, sajnáljuk, igen, nagyon, hiszen fogalmatok sincs, hogy milyen jó könyveket olvastam/olvastunk! OMG!
És akkor most:

Julie Kagawa - Vashercegnő
A könyv, aminél felesleges tudni, hogy mi történt az első részben. (Maximum a szereplők szempontjából szegényes a tudásom.)

Kerstin Gier - Rubinvörös
Mindenki egy hazug ri-banc.

Kerstin Gier - Zafírkék
Gideon egy nagy kö-csög.

Kerstin Gier - Smaragdzöld
Gideon még nagyobb kö-csög - meg a gróf is!

Marie Desplechin - Totál Titkos Naplóm
Szenvedés az életem.

Rachel Renée Russel - Egy ZIZI naplója
Zizi vagyok!

Rachel Renée Russel - Egy ZIZI naplója: Buli van!
Zizi vagyok ÉS szerencsétlen.

Rachel Renée Russel - Egy ZIZI naplója: Popsztár
Elviselhetetlen a szenvedésem.

Federica Bosco - Szerelmem egy angyal
Harcolj az álmaidért... közben pedig szerezd meg a pasit.

Federica Bosco - Vigyázz rám, angyal!
Szarj le mindent; legyél antiszoc!

Szabó Tünde - Balla Adrienn: Az alibi
Nem tudunk egyről a kettőre jutni.

Gimesi Dóra, Jeli Viktória, Tasnádi István - Időfutár: A körző titka
Hajsza egy körzőért.

Isaac Marion - Eleven testek
Küzdj a túlélésért!

Courtney Summers - Éles helyzet
Miért nem halok már meg?

Maros Edit - Hűvösvölgyi suli #1
A rejtélyes barátnő és Attila!

Maros Edit - Hűvösvölgyi suli #2
Mindent elbaszok...

Maros Edit - Hűvösvölgyi suli #3
A nem-is-rokon-távoli-rokon mindent elbasz...

Maros Edit - Hűvösvölgyi suli #4
Mozgalmas napok.

Szántai Zita - Hűvösvölgyi Gimnázium B épület: Vivi és a rómeók
Hogyan csajozz be?

Blue Jeans - Dalok Paulának
Ribanctanoda.

Blue Jeans - Ugye tudod, hogy szeretlek?
Szenvedés felsőfokon.

Blue Jeans - Csókolj meg, hogy ne beszéljek!
Végre összejöttünk..., de túl messze vagyunk, doblak.

Cynthia Hand - Angyalsors
Mégis kit kéne szeretnem?

Cynthia Hand - Angyalfény
Mégis mit kéne tennem? (Valamint, a könyv, aminek időközben ugrott az ára!)

Cynthia Hand - Angyalnyár
Kiderül, hogy a legjobb barátnőm is ribanc!

Cynthia Hand - Angyalvágy
Mindent leszarok!

Suzanne Collins - Az Éhezők Viadala
Tetessük, hogy szeretlek, és akkor minden szép lesz!

Suzanne Collins - Futótűz
Lehet, hogy tényleg szeretlek?

Suzanne Collins - A kiválasztott
Mi az, hogy ellopod a szerepemet, Peeta?!

Veronica Rossi - Végtelen ég alatt
Segíts nekem túlélni ezt a borzalmas világot - néhány csók, nem baj...

Kiera Cass - A Párválasztó
Egy dolog miatt maradok; a pénz.

Kiera Cass - Az Elit
Hoppika, már három dolog is van, amiért itt vagyok...

Kiera Cass - A Párválasztó történetek (Ugyan nem itt jelent meg, de a szerző eredetileg ide szánta!)
Ismerjünk meg mindenkit és mindent jobban!

Kiera Cass - Az Igazi
Minden a végén történik...

Jennifer E. Smith - Milyen is a boldogság?
Miről is szól ez a könyv...?

Jennifer Bosworth - Villámtól sújtva
Mi legyen az új vallásom?

Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás
Nem engedlek a közelembe!

Jamie McGuire - Veszedelmes sorscsapás
Meg kell szerezzelek!

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő
A jegyességünk egy nagy hazugság!

Marni Bates - Segítség, YouTube-sztár lettem!
Ciki vagyok!

Marni Bates - Rocksztárt kaptam karácsonyra
Kamukapcsolat, a kameráknak... vagy mégsem?

Lauren Barnholdt - Titkok és exek éjszakája
A Nagy Félelem kihívás.

Kelly Oram - Szívzűrterápia strébereknek
Segíts újra összerakni az összetört szívemet!

Jandy Nelson - Az ég a földig ér
A gyászoló kisleány, és a kanos fiúcska meséje... (:D)

Nathalie Somers - Lányok regénye #1
Mi vaaan?

Nathalie Somers - Lányok regénye #2
Mivaaaaan?!

J. L. Armentrout - Obszidián
OMG! Ez egy helyes szomszéd nem lehet űrlény.

J. L. Armentrout - Ónix
De, mégis.

Zakály Viktória - Szívritmuszavar
Hát... öhm.................. öööööö...... hogyan basztál át??

Zakály Viktória - Hanna örök
Minden miattad van.

Cat Patrick - Úgyis elfelejtem
Ki ez a srác?

Rachel Hawkins - Hex Hall
Mi ez a sok titok?

Tavi Kata - Nyitótánc
A tánc, a gimi, a barátnők... meg Krisztián.

Sarah Dessen - Altatódal
Szakíts, ha tudsz.

Moira Young - Vérvörös út
Vissza kell szereznünk a bátyámat!

Lauren DeStefano - Hervadás
Bezárva.

J. A. Redmerski - A soha határa
Élettanulmányok Perverz Andrással.

Tahereh Mafi - Ne érints
Ne érints.

Ardati Lili - A suli rémei, a rémek sulija: Gyöngyvér és Lidércvár
Én, a rossz kislány.

Kalapos Éva - D.A.C.: Egy új élet
Zsani, Márk, öcsi, hány probléma kell még? (Vagyis egy túl problémás élet. Akár; Zsani, az önző ribanc, és én.)

Kalapos Éva - D.A.C.: Rázós utakon
Csinálok én magamnak bajt, ha nincs is!

Beth Reekles - Kissing Booth: Csókot vegyenek!
Csókból szerelem. (Figyelem! Függővég veszély!)

Shannon Messenger - Vihar szeli ketté
Csajozz, halálodig!

Becca Fitzpatrick - Csitt, csitt
A lány, akit mindenki meg akar ölni. (Én is.)

Sarah Maas - Üvegtrón
Kemény a bérgyilkos élet... vagy... várjunk... én már bérgyilkos Hamupipőke vagyok!

Stephanie Perkins - Anna és a francia csók
Szakíts már a csajoddal, ha szeretsz, te kis brit-francia-amerikai!

Stephanie Perkins - Lola és a szomszéd srác
Most nekem kéne szakítanom... -, de én boldog vagyok!

Leiner Laura - Bábel
Dráma-feszt.

Leiner Laura - Akkor szakítsunk
Utazós szilveszter, az ex-pasimmal. (Miért ez a könyv címe?!)

Rachelle Mead - Vámpírakadémia sorozat
Meg kell védenem a hercegnőt, közben magamba bolondítanom a tanárom, és elhagynom egy srácot, aki szeret... vagyis kettőt... kettőt?

A szobámban lévő összes elolvasott könyvet előástam, de még mennyi maradt... azokat, amiket a könyvtárból vettem ki, pedig nem látom, nem érzem azt a mondatot... szóval, azokat kihagytam, egyedül az utolsó volt az, ami onnan való.

Legközelebb, ha szerencsétek van, egy rendes bejegyzéssel jövök/jövünk, de ha nem, akkor egy ehhez hasonló "TAG" bejegyzést fogok elkészíteni, vagy a csapatunk bármelyik tagja fog elkészíteni!

Remélem, hogy élveztétek ezt a bejegyzést, ha gondoljátok kommentben leírhatjátok, hogy a ti kedvenc könyveiteket, hogyan tudnátok egy mondattal jellemezni, habár... ez nem mind kedvenc nálam... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése