Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2015. május 8., péntek

Új korszak kezdődik - Könyvmoly Pop Up Bolt!


Huhuuu! Gyönyörű napra virradtunk ma, hiszen a drága Zoe barátnőmnek (aki regisztrált minket) hála jártunk ezen... a megnyitó szerű valamin, a Könyvmolyképző Kiadó boltjában, aminek címe (számunkra) csak ott helyben derült ki: Könyvmoly Pop Up Bolt. Először egyébként nehéznek tűnt megtalálni, ámbár előtte állva rájöttünk, remek kis helyen van! A WestEnd Librijétől nem messze.

Ez a megnyitó előtti kis ... bemutatás? Szóval számomra nagyon megkedveltette a boltot. Rengeteg más blogger is ott volt, mint például Rea, Deszy, Media Addict Tibi, na meg gondolom jó bár Blogturnés könyv blogger, és bár nagyon szívesen odamentem volna hozzájuk, a bátorságom nem volt elegendő! :c
Meglepetésként ért, hogy én voltam a bolt első vásárlója, - Marie Lu Legenda című könyvét vettem meg gyanútlanul - és le is fotóztak, miközben ott bénán vigyorogtam, markomban a szerzeményemmel. Hát, ez az élmény is megvolt! Ó, és amit nagyon-nagyon-nagyon szerettem volna, azaz a Törzsvásárlói Kártyát, nos, ezt is kaptunk! :)) Mind az ajándékhoz (amit a bloggerek kaptak, akik regisztráltak) mind a vásárlásomkor kaptam kis szatyorban. (amiket egyébként imádok!!! Van tartásuk, nagyok, ezért a könyvmolyoknak praktikusak - én már csak tudom, nyáron 6 könyvet úgy meg bírtak, hogy csak na, órák hosszat - és na, irtó menő velük végigmenni az utcán, hogy igen, "ÉN KÖNYVMOLY VAGYOK, ÉS A KEZEMBEN NEM PLÁZA-CICA RUHÁK VANNAK, HANEM KÖNYVMOLY KÖNYVEK! :D'")
Meg kérdeztük, hogy a kirakat hogy lesz, mert volt egy helyen még egy kis üres rész, aztán pedig, gondolom a Könyvmolyképző Kiadó egyik dolgozója, érdeklődött, hogy mi tetszett nekünk a legjobban. Itt volt szó a plafonról lelógó könyvekről is (gyönyörű!) illetve a fekete falakról... Tényleg, a könyvek mennyei illatát ki is felejtettem!
Remélem, mindent ki ujjongtam, vagy ha mégsem, akkor azt Zoe megemlíti. Nála lesz több kép, ugyanis őt állítottam be fotósnak. c:





Még én is élek. Micsoda meglepetés!
Könyvmoly Pop Up Bolt, avagy a hely, ahol mostantól elszórod a pénzed.
Na, de:

Ha belépsz, ilyen látvány fogad. Fantasztikus, új könyvek lógnak le rád a plafonról. <3


A regisztrált bloggerek ilyen ajándék könyvcsomagot kaptak, amiben a Csontváros, az Egy ropi naplója első része található, valamint a még meg nem jelent Opposition, és Egy ropi naplója következő részéből olvasható egy rövid részlet. Hát nem szuper? Ráááááadásul, hiper-szuper cuki arany színű, szívecskés kulcsot is kaptunk benne! :3


A Könyvmoly Pop Up Store állandó része lesz, a jobb oldalon található (a bejárattól) zsákbamacska! Ha valaki nem tudja, hogy mi ez, nem sikerült beszereznie, vagy még nem látta, akkor gyorsan elhadarom: a könyvek be vannak kötve a képen látható módon. Így nem tudod, hogy mi is az. De! Található rajta egy kis "cetli", amire ráírnak néhány információt. Az íróról, a főszereplőről, a történetről, bármi előfordulhat. Felismered? Régóta vágysz rá? Vedd meg! Fogalmad sincs, mi az, de érdekesen hangzik? Vedd meg!


BÁRMERRE mész, telis-tele van könyvekkel. Mind polc! És itt végre látszik a borító, mindenhol látszik, hiszen van hely, szóval nem kell a könyvgerincek-tengerében megtalálnod a kötetet, amit keresel.


Íme, a Rubin Pöttyös polc. Wáááh, hát nem fantasztikus? :) <3
(Bocsánat, ennél a képnél valaki éppen meglökött. :D)


A könyvek tetején elrejtettek apró kis csemegéket, de egy sarokban állandóan lehet ételt venni, hogyha megéhezel, miközben ott vagy, nehogy elmenj! Vegyél kaját, edd meg, aztán vegyél könyvet, és azt is edd meg.


És íme, itt van a csini zacskóóóóóóó~!
Én egyébként az A mennyország várhat című könyvet szereztem be, mert 2011 óta sehol sem lehet megvenni, de ITT MINDEN VAN! Szóval azzal tértem haza.
Hol van ez a bolt?
A WestEndben, a legalsó szinten, a kajáldáktól balra, eléggé messze, a szökőkútnál. Ott a Meki, aztán a Libri, és tádáááám! Pár üzlettel arrébb már ott virít a logó! :3
Feltétlenül menjetek el, csodáljátok meg, nézzétek meg! :))

ÉLJEN A KÖNYVMOLY POP UP BOLT!

Zoe Cross,
akinek elromlott a gépe, úgyhogy nincs meg a képe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése