Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2015. február 5., csütörtök

Olvass más nyelven is!

Szerintem fontos, hogy a tudásunk ne merüljön ki a magyar nyelv szó-szó ismeretében, mert azért lássuk be, hogy sokszor velünk, és a környezetünkkel is előfordul, hogy egyszerűen képtelenek vagyunk magyarul, érthetően beszélni, egyszerűen... igen, a magyar nehéz nyelv, ezért is elismert tény, hogy a magyarok agya fogékonyabb a nyelvek megtanulására.
Szóóóval, ha már (esetleg) nyolc éve nyüstölnek bele az iskolapadba egy külföldi nyelv megtanulásával, akkor ne bátortalankodj rendelni egy könyvet külföldről!

Én ezzel álmodtam, hogy szóval eldöntöttem, hogy a szívemhez nagyon közel álló, és talán első... igen, azt hiszen talán ez volt az első ilyen trilógia/nem magyar sorozat, amit olvastam, és nagyon megszerettem, szóval eldöntöttem, hogy elolvasom az Időtlen szerelem trilógiát, az eredeti német (ugyanis a szerző Kerstin Gier német) nyelven!

Mivel nem kell attól félnem, hogy nem fog tetszeni, ezért az Amazon.com-on már ki is néztem EZT a csini boxot, amiben mind a három kötet megtalálható. Ez tulajdonképpen egy díszcsomag, hiszen... hát, nézzétek már meg, milyen királyul néz ki. :D

Ráadásul, mivel engem már felvettek az osztrák nyelvű iskolába, ahová nagyon-nagyon-nagyon szerettem volna bekerülni, úgy gondoltam, hogy ezt már nagyon régóta akartam, egyszer úgyis eljött volna az ideje... Szóval.

Ja.

Hát, remélem, hogy összejön, és tudom, hogy ugyan azt fogom olvasni, mint normálban, de mivel magyarul körülbelül 2-3 éve olvastam, ezért remélem, hogy néhány részlet a feledés olyasfajta homályába merült, amitől az "újraolvasás" során majd így nézek, hogy "MIIIHHH?? Ilyen VOLT??!". :DD

Aztán, ha ez bejön, meg tetszik, meg érdekes így olvasni, talán majd troll leszek, és németül előre elolvasok magyarul még meg nem jelent könyveket. TROLL. :"D

Jó.

<Inkább menj aludni Zo. Nem tesz jót neked a mai nap. Tiszta drogos vagy.>

De egyébként jó hír: most lesettenkedek és felhozok pár nem olyan régen olvasott könyvet, és megírom róluk a kritikát.
Tudom, tudom, hát, khm. *tapsvihart hall* Hát, ez van. *még mindig tapsot hall* Megérdemlem. :D

(Ja, a kritikákhoz valószínűleg be fogom linkelni EZT a bejegyzést, mivel ez hírértékű, a kritikák meg ugye... csak kritikák. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése