Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. május 23., péntek

Joss Stirling: Lélektársak - Sky

Szerző: Joss Stirling
Kiadó: Manó könyvek
Kiadás éve: 2012
Fordította: Totth Gitta
Oldalszám (a Köszönetnyilvánítás nélkül): 347
Sorozat: Lélektársak
A mű eredeti címe: Stealing - Sky
Fülszöveg:
A tizenhat éves Sky Bright Londonból érkezik az Egyesült Államokba. 
Nem csoda, hogy utálja az újrakezdést, már túl sokszor veszítette el a gyökereit az életben. A lelkesedése ezért bizonyos határok között mozog, amikor a nevelőszüleivel Coloradóba költöznek. Sky túlságosan jól tudja, milyen érzés kívülállónak, idegennek lenni valahol. Minden várakozása ellenére a beilleszkedés könnyen megy a Wrickenridge High-ba, a suliban mindenki szívesen fogadja. Majdnem mindenki. Csak egy valaki marad számára megközelíthetetlen. Első nap megpillantja Zedet az iskola folyosóján, és onnantól el van veszve, nem tudja kiverni őt a fejéből. De Zed Benedictet sötét titok veszi körül. Arrogáns, megközelíthetetlen, és mindenkire dühös, így Sky is csak titokban vonzódik a szemtelenül jóképű sráchoz. Aztán egyszer csak egy hangot hall a fejében. Az Ő hangját. És Zed is érti a lány még ki sem mondott válaszait. Amikor mindezek tetejébe Zed határozottan azt állítja, hogy Sky a lélektársa, akit egész életében szeretni fog, valamint, hogy hozzá hasonlóan savant, és természetfeletti képességei vannak, Sky egy szavát sem hiszi el. És soha nem is hinné el, ha belül mélyen nem mozdulna meg egy képesség, amitől Sky már rég meg akart szabadulni. Valami, amitől egész életében félt. A múltjában árnyak üldözik, és a jövőjét gonosz erők fenyegetik, Skynak pedig szembe kell néznie a sötéttel, még ha ez azt is jelenti, hogy le kell mondjon arról, amit a szíve diktál.
Sky

Tulajdonképpen nem szeretem az ilyen könyveket. De ez a történet kifejezetten megfogott. Valamiért hatszor is elolvastam. És szinten valamiért nem voltam képes lerakni vagy úgymond elhagyni. Amikor ott tartottam, hogy: Oké! Akkor most vége. Ennyi volt! Egyszer csak újra előkaptam és  visszalapoztam az elejére. 
Számomra ez az átlagos szerelem nem átlagos. 
Mennyi esélye van annak, hogy az ember megtalálja a lélektársát?! Főleg ha az élete függ tőle. 

Én speciel beleszerettem Zed-be. Olyan hősies és megértő.  VÉGRE EGY OLYAN TÖRTÉNET AHOL A SRÁC FUT A LÁNY UTÁN ÉS NEM SIRÁNKOZIK A LÁNY, HOGY, MIÉRT NEM SZERETI SENKI??!!. Hát.. egyszer ezt is megéltem.  Zed komolyan... olyan édes tud lenni!! 

De nem csak Zed miatt szeretem a történetet. Izgalmas, fordulatos. Egyszerűen szuper!! A szereplőket is nagyon bírtam. Sky szülei nagyon jó fejek, csak néha elég szar szülők

De... egyébként is a könyv már attól menő, hogy a főszereplőknek van egy saját kis "világuk". 
Az már mennyire király, ha a szerelmeddel tudtok úgy beszélgetni mások között, hogy azt senki se hallja (vagyis telepatikusan kommunikálni)! Ráadásul még a telefonszámla is olcsó!! 

És a mai világban már, hol van olyan, hogy egy "normálisnak" mondható családban hét gyerek van. ÉS MIND fiú *....* 
A környezet is nagyon tetszett: egész Colorado. 

Számomra ez a könyv kihagyhatatlan volt. :))


Borító: szerintem lehetett volna jobb is.... De ez sem rossz.
Kedvenc karakter: Zed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Legutáltabb karakter: Kelly család 
Amit imádtam: ZED!!!!
Amit utáltam: sky... olyan mint egy hülye valaki...Mindig elfut a dologok elől és nem képes megismerni új dolgokat. Sky eddig a leghülyébb csaj akivel valaha találkoztam.
Érzéki mérce: ölelgetés, csókok ( SZENVEDÉLYES!) 
Értékelés: megéri ez a kaland, ráadásul nemsokára jön a Zed története is!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése