Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. május 17., szombat

Kiera Cass: Az Igazi

Szerző: Kiera Cass
Kiadó: Gabo
Kiadás éve: 2014
Fordította: Gázsity Mila
Oldalszám (a Köszönetnyilvánítás nélkül): 345
Sorozat: The Selection #3 (BEFEJEZŐ KÖTET)
A mű eredeti címe: The One
Fülszöveg:
A Párválasztó kezdetekor a lányok még 35-en voltak. De közülük csak 1 nyerhet.
Eljött az idő, hogy a korona végre a győztes fejére kerüljön.
Amikor beválogatták a Párválasztóba, America még csak nem is álmodott arról, hogy valaha eljuthat a korona közelébe - vagy Maxon herceg szívéhez. Ahogy azonban egyre közeleg a versengés vége, és a palota falain túl fokozódik a fenyegető veszély, America rádöbben arra, hogy mennyi mindent veszíthet - és hogy milyen keményen kell küzdenie a vágyott jövőért.







1.

- Törd csak össze a szívemet. Törd össze akár ezerszer is. Úgyis a tied, hát azt teszel vele, amit akarsz.

Ugye milyen jó, hogy itt, a blogturné alatt kerül ki ide a kritika? Hát igen, mivel a blogturné közben jelent meg a könyv, erre is alkalmam adódott, és hát... egyszerűen... gyerekek.

Szögezzük le most, a legelején, hogy én mindig is tudtam. Az én fejemben, a második kötet után nem az a kérdés zakatolt, hogy "Kit választ America?", mint oly sokaknak, hanem az, hogy "Kit választ Maxon?". Számomra, a zárómondat után nem volt kérdés, hogy, ha választás elé kerülne, America egyértelműen Maxont választaná, ezt viszont fordítva nem tudtam biztosra állítani.
Mivel a szereplőket már ismerjük, erről nem igazán tudnék beszélni - mindenki hozza a formáját.
Viszont... olyannyira megváltozik minden.

Most próbálok nem spoilerezni.
Celeste. Megszerettem. Nem mondhatom el, hogy miért, de megszerettem, és sírtam, de az sem mondhatom el, hogy miért.
Kriss. Még jobban megutáltam. Főleg miután kiderült az. Főleg azután.
Elise. Hát. Szó-szó. Olyan, éppen hogy elmegy.
America. Imádom.
Aspen. Örülök, hogy így alakult.
Maxon. Örülök, hogy így alakult.

Alig merek valamit írni ebbe a bejegyzésbe, mert félek. Félek, hogy elszólom magamat, és félek, hogy valamit elkotyogok.
Ezért inkább csak annyit mondanék, hogy ez a kedvenc trilógiám (direkt fogalmaztam így, mert abból nincs sok jó...)!
Örökkön örökké, és én nagyon várom a nyáron megjelenő két kisnovellát egy kötetben (kép jobbra), és az ősszel megjelenőt is, ami, azt hiszem, hogy a királyné szemszögéből lesz. Legalábbis én örülnék neki.

És nem bírom ki. Ki kell mondanom. De nem szabad.
Így inkább csak annyit mondok: kezdd el!



Borító: mindvégig megkaptuk az eredetit, és ez most sem volt másképpen. Imádom a Gabot! ♥
Kedvenc karakter: America, Maxon, Celeste, Georgia, August, Nicoletta, Amberly királyné, America anyja, és az apja
Legutáltabb karakter: Maxon apja, Kriss, Déli Lázadók
Amit imádtam: minden egyes pillanatot - de főleg a levelet ♥
Amit utáltam: tudom, hogyha efelé azt írtam, hogy mindent imádtam, akkor nem kellene itt semmit megemlítenem, én mégis mondok egy dolgot: az utolsó támadás (én sírtam, teljes szívemből sírtam), és Kota...
Érzéki mérce: összetörtétek, összeraktátok, széttéptétek, szétmarcangoltátok, megdobogtattátok, majd újra éltettétek a szívemet. Széttörtem, nem csak a szívem, hanem én is, amikor ő azokat mondta, és azt hittem, hogy nem mindennek vége, csak nekem lesz végem. Szigorúan csak akkor kezdj hozzá, hogyha van időd, mert nem bírod ki, hogy letedd!
Értékelés:a trilógia legjobb kötete



És vége... :')

5 megjegyzés:

  1. Mond könyörgöm, hogy nem azt az idióta Aspen-t választja. És hogy végre túl lép a vinnyogáson, hogy jaj melyik legyen. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. America, esküszöm, hogy nem vinnyogott. :) Én nagyon bírtam, ebben a kötetben. És szerintem jól döntött. Sajnálom, de többet nem mondhatok. :)

      Törlés
  2. Kérlek, írd meg nekem üzenetben, hogy mi van benne! :D Nekem lődd le a poént! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom Bella, de ha le kellene lőnöm a poént, akkor nem lenne semmi értelme az egész könyvnek.
      Ja, és fontos megjegyezni való, hogy SENKI SE OLVASSON ELŐRE! :)

      Törlés
  3. Nem tudod elkuldini pdf-be a 3-ik reszt?

    VálaszTörlés