Könyvek csatája

Lesd meg a csatát, hogy megtudhasd a végén, melyik könyv 2014 legjobbja! - Könyvek csatája
Értesülni akarsz a legfrissebbekről a csatával kapcsolatban? Nézd a külön erre készített oldalt! - Könyvek csatája - Frissek

2014. május 10., szombat

Jennifer L. Armentrout: Ónix

Szerző: Jennifer L. Armentrout
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2013
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Oldalszám (a Köszönetnyilvánítás nélkül): 461
Sorozat: Luxen sorozat
A mű eredeti címe: Onix
Fülszöveg:
Daemon Blackhez hozzáláncolva lenni szívás.
Daemon eltökélte, hogy földönkívüli vonzerejével bebizonyítja, amit irántam érez, az több, mint bizarr kapcsolatunk puszta terméke. Így hát megesküdtem, hogy lemondok róla, bár mostanában jobban nyomul, mint valaha. De nagyobb problémáink is vannak.
Felbukkant valami, ami még az Arumnál is rosszabb.
A Védelmi Osztály kiszállt. Ha rájönnek arra, mire képes Daemon. És arra, hogy össze vagyunk láncolva, akkor nekem végem. És neki is. Ezen kívül itt van ez az új fiú az iskolában, akinek szintén megvan a maga titka. Tudja, mi történt velem, és tud segíteni, de nekem ezért hazudnom kell Daemonnek és távol kell tartanom magamat tőle. Mintha ez lehetséges volna. Minden józan észérv ellenére kezdek belezúgni Daemonbe. Meredeken. 
De aztán minden megváltozik.
Megláttam valakit, akinek nem lenne szabad életben lennie. És ezt el kell mondanom Daemonnek, annak ellenére, hogy tudom, addig nem fogja abbahagyni a kutatást, amíg el nem jut az igazsághoz. Mi történt a bátyjával? Ki árulta el? És mit akar tőlük a VO? És mit akar tőlem? 
Senki sem az, akinek látszik. És nem mindenki fogja túlélni a hazugságokat.


1.


- Kérsz kekszet? - nyújtott felém egy doboz csokis rágcsát. Gyomorpanaszok ide vagy oda, ezt nem lehetett visszautasítani.

- Persze.
Félmosoly ült ki az arcára, felém hajolt, a szája most csak centikre volt az enyémtől.
- Akkor gyere és vedd el!
Gyere és vedd... Daemon a sütemény felét telt, csókolnivaló ajkai közé szorította. Ó, ti földön kívüli aprószentek...
Eltátottam a számat. Az asztal körül nem egy lány olyan hangokat adott ki, mintha pocsolyává készülne olvadni, de nem bírtam magam rávenni, hogy körülnézzek, mint csinálnak valójában.
A csokis keksz - azok az ajkak - ott, éppen előttem...
Forróság áradt szét az arcomon. Magamon éreztem mindenki tekintetét, és Daemon... Jó ég, Daemon kihívón felvonta a szemöldökét.

Na, miután kiolvastam az Obszidiánt rögtön neki is ugrottam az Ónixnak, mert ott volt mellettem - milyen jól tettem, hogy megvettem.
Sokáig, nagyon sokáig nem hoztam róla a kritikát, ki tudja miért, talán kicsit még magamnak akartam Daemont, és a történetet, pedig nem szabadna így kisajátítanom, ez mindenkié. És mindenkinek el kell olvasnia.
Most.
Azonnal.

Nem tudnék sokat mondani a történetről, pedig annyira szeretnék, de én csak annyira emlékszem, hogy az Ónix közben elfelejtettem a saját nevemet, csak annyit tudtam, hogy Katy, meg, hogy Daemon.

És beleszerettem, még jobban, már, ha ez lehetséges egyáltalán, de így van, én annyira szeretem, és a gyomrom, te jó ég, szaltókat vetett, és nevettem, ön feledetten, mert tudtam, hogy ha Daemon ott van, akkor történni fog valami. Mindig történik valami, mert atya ég, izgalmas, minden perc az.

Nem mondanék többet, mert tudom, hogy aki elolvasta az Obszidiánt, az nekiesik ennek a kötetnek is.

Ja, és még annyit, hogy hozhatnák a harmadik részt.
Most.
Azonnal.

/Részlet a könyvből/


Hát igen, a barátaim - és Daemon - veszélyben vannak.


/Részlet vége/


Deamon teljes neve ugyebár Daemon Black. Katyé pedig Katy Swartz.

Na.
A Black, ugye feketét jelent.
A Schwartz szintén feketét.
Vezetéknév változtatás?
No problem, a jelentés marad. ;)

/Részlet a könyvből/


- Mondtam, hogy szeretem a kihívásokat, cica.


/Részlet vége/


+ Plusz Info


A borítón látható páros magyar, Tóth Pepe, és... öööhm... valami Sztella... csak hát.... öhm... tudjátok, hogy van ez... a helyes pasi megmarad, a mellette álló csaj, aki valószínűleg a csaja, nem. :D



Borító: az első rész borítója nekem jobban tetszett, de ez is fantasztikus :3
Kedvenc karakter: Katy, Daemon, Adam, Dolly
Legutáltabb karakter: Blake, VO
Amit imádtam: Blake-Daemon-Katy jelenetek, Blake 120 millió neve, Dee és Adam, a vlog (♥)
Amit utáltam: -
Érzéki mérce: teljesen becsavarodtam érzelmileg
Értékelés: fenomenális? Ez nem elég jó szó rá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése